Sunday, January 21, 2018

هدف پدران ما از انقلاب چه بوده ؟

دوستان عزیزی که در حال خواندن مطالب بنده هستید تا به حال فکر کرده اید که هدف ما از انقلاب چه بوده ؟ برای چه جنگیده ایم و شهید داده ایم و این همه زندانی سیاسی در زمان شاه داشته ایم ؟ انقلاب کردیم که زندانی های سیاسی مان بیشتر شود یا کمتر؟! آزادی بیان داشته باشیم یا خفقان ؟! چرا دینمان ارثی شده ! جوانان این سرزمین حتی اگر بخواهند دینشان را تغییر دهند باید اعدام شوند یا اینکه پناهنده کشورهای خارجی شوند ؟
اگر اسلام و قرآنش را قبول دارید پس چرا به جمله ( لا اکراه فی الدین ) توجهی نمی کنید ! دوست دارم یادی کنم از سخنان خمینی در قبل و بعد از به قدرت رسیدنش که در پاریس میگفت : اصلا اسلام حکومت ندارد و اینطور نیست که حاکمی مثل هیتلر و کارتر داشته باشد که همه را سرکوب کند و بزند و بکوبد ، این مسائل اصلا در اسلام مطرح نیست ... اما وقتی به تهران رسید چه شد ؟بالای منبر گفتند آن روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی و اسلام بکنم آن روز اینطور نیست که من باز بنشینم و نصیحت بکنم دست همه را قطع خواهم کرد !
اما ای کاش فقط دست قطع می کردید نه اینکه جان هزاران جوانی که همه ی ذوق و شوقشان آبادی مملکتشان بود بگیرید ... جوانانی که برای آزادی بیان ، تفکر ، دین ، مذهب ، حجاب ، جان باختند جوانانی که بهشان وعده ی آب و برق مجانی دادید وعده پول نفت سر سفره ها و وعده ی اینکه همه را صاحب خانه می کنیم را دادید ... پس چه شد ؟ روز به روز تورم را به خانه هایمان آوردید پول آب و برق را بیشتر کردید پول نفت را سر سفره مردمردمان کشور دیگر بردید جوانانی که با هزاران امید قصد تشکیل زندگی و خانواده داشتند را به علت تورم سرسام آور مسکن حاشیه نشین و اجاره نشین کردید ، نفت را ملی کردید تا از درآمدش به سوریه و لبنان و فلسطین و یمن کمک کنید که بعد دچار انزوای روابط بین الملل شوید و به اربابمان روسیه باج بدهید ! آمدید دین اسلام را رواج دهید یا جوانانتان را ضد دین و متنفر از دین اسلام کنید ؟
چقدر شبیه عثمان و معاویه و عمر 1400 سال قبل شدید که به قول خودتان با نام دین به مردم سرزمینشان خیانت می کردند ، سیاست خوبی را در پیش گرفته اید که 8 سال جنگ با عراق رارادامه دادید جنگی که در ابتدا توسط بنی صدر با صدام حسین تقریبا حل شده بود و برای ادامه جنگ رئیس جمهور منتخب خود را جاسوس نامیدید که به مردم بفهمانید فقط روحانیون این سرزمین قابل اعتمادند.
 بعد از گذشت 2 سال که کاملاً نیروهای عراقی را از سرزمین بیرون کردید گفتید ما ادامه می دهیم و عراق را فتح می کنیم تا اسلام را به منطقه منتشر کنیم ! چه خوب که همچنان بعد از 40 سال امیدوارید به انتشار اسلام ، انتشار دینی که نتوانستید درست به مردم کشور خودتان رواج دهید چه برسد به اینکه به سایر کشور ها رواج داده شود.

No comments:

Post a Comment