Tuesday, November 5, 2019

اعتراضات همگانی مردم عراق از دخالت های علی خامنه ای


دو کلمه حرف حساب
از قدیم گفتن حرف حساب جواب نداره 
احمد البشیر مجری و طنزپرداز عراقی، که برنامه‌های هفتگی‌اش طرفداران زیادی دارد در آخرین برنامه خود، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران را خطاب قرار داد و موضع اخیر او درباره اعتراض‌های عراق را به چالش کشید.
https://www.instagram.com/p/B4aoxSkH7Xd/?utm_source=ig_web_copy_link

خامنه ای ! می شنوی ؟ گوش کن ، برای هفته ها فقط خودم ، علیه شما حرف میزدمبه خودم می گفتم ، من دارم چیکار می کنم !مگر دیوانه ام با این ها درگیر شوم ؟اما الان میلیون ها نفر علیه شما حرف میزنندپس گوش بده ، حاج آقا تو چیکاره ای ؟به تو چه ربطی داره ؟ما عراقی ها و لبنانی ها علیه دولت هایمان به خیابان آمده ایم . تو چیکاره ای؟مردم عراق از دولتشان ناراضی هستند ، مردم لبنان هم از دولتشان رضایت ندارند ، تو چیکاره ای ؟ عموی دامادی یا دایی عروس ؟


No comments:

Post a Comment