Sunday, November 17, 2019

مایك پومپئو خطاب به مردم ایران: آمریکا در کنار شما است


وزیر خارجه آمریکا گفت: ما ائتلافی هماهنگ و پویا برای مقابله با تهدید جمهوری اسلامی و حمایت از آمال و آرزوهای مردم ایران تشکیل داده‌ایم.
محبت نیوز- وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در یک پیام ویدئویی به مجمع جهانی اقتصاد در داووس، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از تهدیدها در جامعه جهانی نام برد و گفت آمریکا ائتلافی برای «مقابله با اعمال حادثه‌جویانه جمهوری اسلامی در خارج از مرزهایش» تشکیل داده است.
به گزارش صدای آمریکا، مایک پمپئو در این پیام که به طور مستقیم از وبسایت وزارت خارجه آمریکا پخش شد گفت: ما با تهدید‌های زیادی روبرو هستیم. برخی از این تهدیدها، خیلی هم جدید نیستند. نمونه‌اش اعمال حادثه‌جویانه ایران است که در خارج از مرزهایش دنبال می‌کند.
وی از «تروریسم اسلام افراطی» به عنوان یکی از خطرهای در جریان و ممتد نام برد و گفت:‌همه ما با هم با این خطر روبرو شده و در حال پیشرفت در این نبرد هستیم.
وزیر خارجه ایالات متحده با اشاره به اقدام آمریکا در مقابله با تهدید‌های ناشی از فعالیت‌های جمهوری اسلامی در خاورمیانه گفت: ما ائتلافی هماهنگ و پویا برای مقابله با تهدید جمهوری اسلامی و حمایت از آمال و آرزوهای مردم ایران تشکیل داده‌ایم.


No comments:

Post a Comment