Thursday, January 23, 2020

پروفسور یهودا بائر: انگیزهٔ جنگ جهانی دوم، نفرت از یهودیان بود


به عقیده استاد برجسته اسرائیلی هولوکاست، جنگ جهانی دوم و فاجعه عظیمی که بر حیات بشریت وارد کرد، شاید «در اصل» به علت یهودی ستیزی بوده باشد.

«محبت نیوز»- یهودا بائر گفت «مایه تاسف است» که رئیس جمهور لهستان، «دودا» از یادبود آشویتس غایب خواهد بود، و معتقد است علت خیزش کنونی یهودی ستیزی، «رستاخیز ملی گرایی» در پی سیل مهاجرت است.
به نقل از تایمز اسرائیل، به عقیده استاد برجسته اسرائیلی هولوکاست، جنگ جهانی دوم و فاجعه عظیمی که بر حیات بشریت وارد کرد، شاید «در اصل» به علت یهودی ستیزی بوده باشد. یهودا بائر گفت، و در واقع هم، آدولف هیتلر جنگ را به طور عمده برای ممانعت از انهدام فیزیکی ملت آلمان از سوی «یهودیت جهانی» آغاز کرد.
بائر در مصاحبه هفته گذشته خود با تایمز اسرائیل در اورشلیم، که یک ساعت به طول انجامید، گفت «یهودی ستیزی سرطانی است که جهان را می بلعد؛ جنگ جهانی دوم اینرا ثابت میکند».
بائر، که ۹۳ ساله است، از سخنرانان اصلی مراسم شامی است که با حضور ۴۵ تن از رهبران کشورها از سراسر جهان که غروب چهارشنبه در اقامتگاه رئوبن ریولین رئیس جمهور اسرائیل برگزار خواهد شد، و آغازگر مراسم امسال انجمن جهانی هولوکاست خواهد بود. این مراسم در هفتادوپنجمین سالگرد آزادسازی آشویتس برگزار می شود. [بجز او تنها دو سخنران دیگر در مراسم شام سخنرانی خواهند کرد، خود ریولین، و پادشاه اسپانیا].
در این مراسم، بائر در باره یادداشتهای سرّی هیتلر که در اوت ۱۹۶۳ خطاب به «هرمینگ گورینگ» نوشت و در آن از ضرورت آمادگی آلمان برای جنگی در طی چهار سال آینده سخن گفت، گفتگو میکند. هیتلر در این نامه ها نوشته بود، در غیر اینصورت، بولشویسم یهودی «جایگزین» ملت آلمان خواهد شد.
هیتلر نوشت، «زیرا پیروزی بولشویسم بر المان، به پیمان ورسایل منتهی نخواهد شد، بلکه به انهدام نهایی، و در واقع، نابودی مردم آلمان منتهی خواهد شد».
بائر در مصاحبه گفت، این عقیده، با سخنرانی هیتلر در ریشتاگ، ۳۰ ژانویه ۱۹۳۹، تقویت میشود.
هیتلر پیش بینی کرد که «اگر سرمایه گذارهای بین المللی یهود در داخل و خارج اروپا بار دیگر موفق شوند کشورها را به میانه‌ٔ یک جنگ جهانی پرتاب کنند، نتیجهٔ آن بلشویکی شدن کره زمین، و نیز پیروزی یهودیت نخواهد بود، بلکه نابودی نژاد یهودی در اروپا خواهد بود!».
بائر توضیح داد، که «به عبارت دیگر»، «کاپیتالیستهای یهودی که زمان غرب را در دست داشتند، بولشویکهایی هستند که ایده آل ایشان ایجاد جنگ جهانی است تا بتوانند زمام کل جهان را در دست بگیرند. این عقیده، عمیقن مورد باور بود.


No comments:

Post a Comment