Monday, February 17, 2020

قاسم سلیمانی: وهابیت دارای ریشه یهودیت است؛ حمله لفظی شدید فرمانده نیروی قدس به عربستان و انتقاد از پاکستان


متن توسط  شاهرخ بهزادی: 

قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدران ضمن حملات شدید به وهابیت و عربستان سعودی در باره نفوذ مالی سعودی در پاکستان هشدارداد. وی با اشاره به حمله اخیر تروریستی به نیروهای سپاه  در سیستان و بلوچستان گفت: «ارتش پاکستان نباید اجازه دهد که چند میلیارد دلار پول یک آدم‌کش سعودی، عملیات‌های تروریستی دیگری را در منطقه ایجاد کند.» قاسم سلیمانی در سخنانش به خطر وهابیت و اسلام آمریکایی اشاره کرد و گفت تفکر وهابیت امروز عامل تفرقه در منطقه و عامل خون‌ریزی در جهان است. وی همچنین گفت: «وهابیت دارای ریشه یهودیت است و به اسم داعش دو کشور مسلمان را در منطقه نابود  کرده و صدها هزار انسان بی‌گناه را کشته و بیش از ۳ هزار مسجد را منفجر کرده است» .
قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه عصر روز پنجشنبه در مراسمی در مصلی نماز جمعه شهرستان بابل  گفت که حادثه زاهدان خیلی دردناک بود و پاسداران در داخل اتوبوس نشسته و بی‌گناه  کشته شدند.
قاسم سلیمانی در انتقاد به دولت و ارتش پاکستان گفت: «ما تصور می‌کردیم پاکستان، ایران را عمق استراتژی خود قرار داده و عمق استراتژی پاکستان، جمهوری اسلامی است. پیوسته به پاکستان توصیه کردیم که در منطقه به شما کمک می‌کنیم، اما سوال من از دولت پاکستان این است که به کجا می‌روید؟ این تذهبون؟ در مرز تمامی همسایه‌های خود ناامنی ایجاد کرده‌اید و آیا همسایه دیگری هم دارید که بخواهید ناامنی ایجاد کنید؟...شما که بمب اتم دارید، آیا نمی‌توانید یک گروه چند صد نفره تروریستی در منطقه را نابود کنید؟ مردم خود شما در عملیات‌های مختلف تروریستی چه میزان کشته شده‌اند؟ ما از شما تسلیت نمی‌خواهیم، چه تسلیتی دارید به ملت ایران می‌خواهید بگویید؟... ارتش پاکستان نباید اجازه دهد که چند میلیارد دلار پول یک آدم‌کش سعودی چند نفر مسلمان را در داخل یک اتوبوس زنده زنده بسوزاند و عملیات‌های تروریستی دیگری را در منطقه ایجاد کند، از دولت پاکستان می‌پرسم چه چیزی برای پاکستان مانده است؟
فرمانده نیروی قدس سپاه  همچنین خطاب به مردم پاکستان  گفت: «در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته است و می‌خواهند با این اقدامات پاکستان را نابود کنند
سلیمانی گفت که «ما از باب دوستی با پاکستان صحبت می‌کنیم و می‌گوییم نگذارید مرزهای شما موجب ناامنی در کشورهای همسایه شود، هر کسی این نقشه را برای پاکستان کشیده، هدفش انشقاق پاکستان است
سلیمانی گفت: وهابیت دارای ریشه یهودیت است و به اسم داعش دو کشور مسلمان را در منطقه نابود کردند و صدها هزار انسان بی‌گناه را کشته شدند. وهابیون تلاش زیادی کردند که چهره اسلام را تخریب و چهره پیامبر اسلام را تحریف کنند و امروز به خوبی خطر تفکر وهابیت در منطقه مشاهده می‌شود.
قاسم سلیمانی هشدار داد که « ایران را آزمایش نکنید و هر کسی ایران را آزموده، پاسخ محکم آن را گرفته است. حتما جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای خود را از مزدورانی که دست به این اقدام زده‌اند در هر نقطه از جهان خواهد گرفت، ما این گروه خبیث را در هر نقطه‌ای از جهان بیابیم تنبیه می‌کنیم و ما اجازه نمی‌دهیم خون جوانان ما در داخل کشور به سادگی پاک شود».



No comments:

Post a Comment