Tuesday, October 27, 2020

بازداشت مامور انتظامی به دنبال مرگ شهروند بازداشتی در مشهد

 در پی انتشار ویدئوی رفتار خشونت آمیز پلیس مشهد، که مرگ شهروند بازداشتی را به همراه داشت، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از احضار و بازداشت یکی از ماموران انتظامی خبر داد. ویدئوی منتشر شده نشان میدهد که پلیس در حالی از اسپری فلفل و شوکر الکتریکی بر صورت و بدن شهروند بازداشت شده استفاده میکند که او با دستبند به میله ای بسته شده است.


به نقل از میزان، در پی انتشار ویدئو رفتار خشونت آمیز پلیس مشهد که مرگ شهروند بازداشتی را به همراه داشت، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از احضار و بازداشت یکی از ماموران انتظامی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد: “مامور کلانتری توسط بازرسی استان احضار و تحقیقات از وی آغاز شده که نتایج بررسی‌های پلیسی متعاقبا اعلام خواهد شد”.

طی روزهای اخیر یک شهروند مشهدی، پس از بازداشت توسط پلیس، در اثر خفگی ناشی از اسپری گاز فلفل در خوردوی پلیس جان خود را از دست داد. ویدئویی که از رفتار خشونت آمیز پلیس مشهد، با این شهروند منتشر شده است نشان میدهد که پلیس در حالی از اسپری فلفل و شوکر الکتریکی بر صورت و بدن وی استفاده میکند که شهروند بازداشت شده با دستبند به میله ای بسته شده است.

No comments:

Post a Comment