Wednesday, July 15, 2020

یک متهم در تهران به اعدام محکوم شد

یک متهم در تهران از بابت اتهام “قتل” توسط شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

به نقل از روزنامه شرق، یک مرد متهم به قتل در تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، این مرد ۶۰ ساله متهم است که یک سال قبل در جریان درگیری با شریکش، او را به قتل رسانده و سپس خود را به مأموران پلیس معرفی کرده است.

متهم گفت: “ما سال‌های زیادی با هم شریک بودیم؛ بیش از ۳۰ سال بود قهوه‌خانه را با هم اداره می‌کردیم. مدتی بود که با شریکم اختلاف داشتم و قرار بود سهمش را به من واگذار کند و همه‌چیز تمام شود؛ اما این کار را نمی‌کرد و مدام با هم درگیر بودیم. تا اینکه روز حادثه به مغازه آمد، آنجا جروبحث کردیم، من هم نتوانستم عصبانیت خودم را کنترل کنم و یک ضربه چاقو به او زدم. چاقویی که در دست داشتم، وسیله کارم بود و من با آن برای مشتریان غذا درست می‌کردم. بعد از اینکه ضربه را زدم، آن‌قدر ناراحت و پشیمان شدم که اصلا نمی‌دانستم دقیقا باید چه کنم. بلافاصله با کمک کارگرها و مردم دوستم را به بیمارستان رساندیم و بعد خودم با پلیس تماس گرفتم و در قهوه‌خانه منتظر نشستم تا دستگیرم کنند. من و مقتول دوستان بسیار صمیمی بودیم و بچه‌هایمان را با هم بزرگ کرده بودیم”.

پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاکمه رفت. اولیای دم مقتول که همسر و فرزندش بودند، درخواست اعدام کردند.

در پایان جلسه دادگاه قضات قضات وارد شور شدند و در نهایت متهم را به اعدام محکوم کردند.

No comments:

Post a Comment