Thursday, July 2, 2020

صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

روز چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، یک متهم در تهران از بابت اتهام قتل توسط دادگاه کیفری این استان به اعدام محکوم شد.

به نقل از رکنا، روز چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، یک متهم در تهران به اعدام محکوم شد.


بر اساس این گزارش، روز ۲۳ مرداد ماه سال ۹۷ گزارش وقوع یک درگیری در یکی از خیابان های غرب تهران به پلیس اعلام شد.

در آن درگیری مرد ۳۰ ساله‌ای به نام “حمید” کشته شد و پلیس پس از تحقیقات شهروند به نام “جواد” را به اتهام قتل بازداشت کرد.

پس از اعتراف متهم، وی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در ابتدای جلسه اولیای دم برای وی حکم اعدام خواستند.

سپس متهم در تشریح جزئیات حادثه گفت: “آن روز در گوشه پارک خوابیده بودم که به من زنگ زدند و گفتند پسر دست‌فروشی که کمی آن طرف تر بساطش را پهن می کرد بساطم را به هم زده است. من بلافاصله خودم را به محل رساندم و دیدم امیر و چند نفر از دوستانش با چاقو و قمه ایستاده‌اند. آنها همه بساط من را به هم ریخته بودند. به همین خاطر با آنها درگیر شدم. همان موقع حمید برای فیصله دادن به درگیری وارد دعوا شد. او می‌خواست که مرا آرام کند اما من برای اینکه او را بترسانم چاقو را به سمتش پرتاب کردم. اما چاقو ناخواسته به گردنش برخورد کرد و موجب مرگ او شد”.

با پایان دفاعیات این متهم قضات وارد شور شدند و وی را به اعدام محکوم کردند.

No comments:

Post a Comment